Träningsvärk.

Idag vet min mage att den lever minsann. Träningsvärk hejhejhejhej! Har alldeles nyligen vågat mig på att börja träna magen. Man ska ju vara försiktig efter en graviditet men nu så kör vi! 
Ben & mage stod på schemat igår. Dessvärre har jag bara lite lätt träningsvärk i benen. Det är verkligen ett problem för mig, hur mycket jag än kör slut på en muskelgrupp så har jag svårt att få träningsvärk. Jag vill gärna ha det där beviset på att jag tagit ut mig ordentligt, hatkärlek till träningsvärk alltså! 

- Knäböj 
- Benpress i smithen
- Höftlyft med skivstång 
- Rumpdrag i kabel
- Benspark bakåt i smithen 
- Sneda benpressar
- Höga benpressar
- Vadpress i smithen 
-  Leg Curls, ett ben i taget & vanliga
- Leg Exstensions, ett ben i taget & vanliga 

Jag tror det var allt jag körde igår. Man kan ju tycka att jag borde vara trött i benen och det var jag ju också... Igår. Suck! 
Eller ja jo, känner mig lite trött & har lite träningsvärk i ben/rumpa idag med som sagt men det duger inte. Punkt.. 
Och variera övningar gör jag redan så det räcker och blir över, haha.. 



Här någonstans i passet ville jag dö! 

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: bella

äsch träningsvärk är inte ett kvitto på ett grymt träningspass så glöm det utan tänk progression i övningarna istället. Ingen progression = inga framsteg

Svar: Joo jag VET ju det egentligen ;D meeeen det känns alltid liiiite bättre med träningsvärk 👍
Sandr0os

2013-09-13 @ 21:14:58

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback