I´ve missed you.

Jag har gjort comeback på gymmet. Förra veckan var jag på Sats och tinade upp mitt frysta kort. Hey ho lets go! Typiskt nog vaknade jag med världens halsont dagen efter och fick skippa resten av veckans inplanerade träning.
Idag var jag tillbaka igen och jävlar om jag har ont i halsen imorgon, haha då skrattar jag ihjäl mig samtidigt som jag gråter typ!
 
Jag håller till vid de allra lättaste vikterna och hänger vid maskinerna. Herregud vad svag och instabil i kroppen jag är. Vissa övningar går inte alls hem och dem hoppar jag helt enkelt över. När jag skulle köra latsdrag förra veckan smärtade det i nedre delen av magen trots lätt vikt medan latsdrag i maskin gick hur bra som helst. Tror jag måste jobba stenhårt på att få tillbaka stabiliteten i kroppen. WIll do!
 
Idag körde jag bröst, axlar & triceps. En redig träningsvärk väntar jag mig imorgon, riktigt jobbigt att lyfta armarna när jag skulle styra bilen hemåt. Härliga underbara känsla som jag saknat så!
För övrigt känner jag mig som en riktig rookie och jag längtar tills jag kan träna med min kärlek. Den 29 juli får Millie vara på minisats och då har R 2 veckors semester kvar, då jäklar ska vi träna ihop. Pepp!
 
 
Jaga formen. Lets do this!
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback