Hopplösa hjärnan.

Efter några timmar på badet blev det plötsligt väldigt kallt så vi drog oss hemåt. Laddade om i soffan framför OC och sedan gav jag mig iväg på promenix, kände inte alls för jogg idag.
I mitt huvud snurrade en miljon tankar runt runt så fort jag satte igång musiken. Det blev en riktig feelgood-promenad med alla tankar, små beslut, insikter, minnen och bra jäkla musik. Det behövde jag verkligen, få lite ordning i min hopplösa hjärna. Vi är säkert tillbaka på ruta ett imorgon igen, haha.
Jag gick därför inte upp den speed jag hade velat men flåset var helt okej och vi lyckades tillsammans skrapa ihop 1 mil, mina ben & jag.

Ser ni någon som är ute och går, diggar med skallen, viftar med händerna, nynnar och tar några moves och ni undrar vad i hela fridens namn personen håller på med. Då kan det vara stor risk att det är jag som knallar omkring. Musik gör mig så sjukt lycklig så jag kan bara inte låta bli. Alldeles fri i själen, fantastiska känsla!

Från och med nu har jag en fantasi om att min hjärna, mitt hjärta & JAG ska samarbeta i framtiden - på alla plan. Wish me luck!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback