BOOTYCAMP.

Hel plötsligt så sov båda barnen, tidigare än vanligt. Det var helt omöjligt att hålla Millie vaken längre vid 18.30. När klockan sedan blev 19 ville Evelyn också gå och sussa. En massa egentid över till mig med andra ord. Pappan i familjen jobbar till 22 så jag kikar på The Big Bang Theory och njuter lugnet i väntan på min middag. Hungrig som ett djur!

Imorse körde jag ben och extra mycket rumpa med min vän Jessica. Det var sjukt roligt och JOBBIGT såklart, alltså typ kräla på golvet jobbigt till slut. Underbar känsla det där. Vi körde en miljon övningar ungefär och 2 1/2 timme senare var vi klara. Lite lagom mör i benen nu vill jag lova!
Det är så roligt att träna med någon verkligen, speciellt roligt när det är någon som verkligen är intresserad som en själv. En massa skratt kombinerat med grym träning - top notch!




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback