Faaaaaat gripzzzzzz.

Tjuuuue!
 
Vi kom hem från Rösjöbadet för en liten stund sedan. Planen var att hänga där hela dagen men solen dröjde på sig en bra stund men så fort det sprack upp ordentligt stack vi iväg illa kvickt och hängde med Kimmi, Marcus & Emi.
Jag & R lämnade Evy hos sin farmor & farfar imorse, drog och körde ett biceps & triceps-pass. Vi invigde fatgripzen som R beställt hem. Bicepscurls & dips provade vi med dem idag. Det känns verkligen annorlunda i underarmarna kan jag säga.
 
Vi supersetade 4 tricepsövningar och på sista varvet på sista övningen fuckade jag till det när jag blev trött, lite sne rygg och smärtan i skuldran kom som ett skott. Helvete vad ont och så jäääävla onödigt. Helt slutkörd var jag men ack så viktigt det är att tänka på utförandet varje sekund. Dödligt fokus at all time. Failure!
 
 
 
Dags att snygga till sig och sticka mot middag i Kista följt av The Dark Knight Rises med Kimmi & Marcus. Grymt!
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback