Bildbomb från senaste tiden.

(null)
Vi har fiskat. 
(null)

(null)
Och badat. 
(null)
Plockat jordgubbar på tomten. 
(null)
Plockat upp två omgångar med färskpotatis.
(null)

(null)

(null)
GRILLAT!!! 
(null)
Cyklat fram och tillbaka till stranden otaligt många gånger. 
(null)
Min tomatplanta överflockas med blommor.
(null)
Gurkorna trivs också. 
(null)
Jag har väntat på de första blommorna på luktärterna som äntligen gjorde entré under helgen som var. Till kommande helg förväntar jag mig att komma ut till ett blomhav. 
(null)
Ivrigt väntat på att denna klematisknopp ska slå ut. Hoppas den gjort det tills på fredag. 
(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Morfar

Härliga bilder, vilken bomb!

2022-07-07 @ 06:10:34

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback