Landet.

Hoppet om vår försvann väl ändå lite när det började snöa idag. Dessutom blev det ju ganska kallt idag! Brrrr, håller tummarna för att vi får varmt och skönt snart. Jag älskar vintern men i år har vi ju fått en riktig vinter med många möjligheter till pulkaåkning och snögubbar så jag känner mig faktiskt nöjd med vinter nu.

Vi vill bygga klart altan nummer två på landet och det gör vi nog inte förns våren är här med säkerhet, haha. 

(null)
Markarbete inför det nya altanbygget utanför bastun. 
(null)

Grunden är klar. Det ska trallas, byggas staket och sättas upp en utedusch när våren kommer som sagt. 

I helgen var vi hemma men imorgon åker vi ut till landet och spenderar helgen där.  Det ska bli så skönt, jag längtar verkligen. Tända brasan, hälla upp ett glas vin - DEN helgkänslan infinner sig inte riktigt hemma. 

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Morfar

Den här helgen blir kanske kylig och blåsig, men håll ut. Våren kommer tilllbaka. det har den alltid gjort.

2021-03-05 @ 06:24:10

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback