Tillbaka på landet.

Nu har alla kidsen sommarlov så igår stack vi tillbaka till landet. 

(null)

Även fast det bara var några dagar sedan vi åkte härifrån är det mycket att fixa med i trädgården när man kommer tillbaka. Jag började med att tjuva & binda upp tomater. De växer ju som ogräs! Vattna och rensa.. Ska ge mig ut och gödsla nu när jag druckit upp kaffet också. 

(null)

(null)
Vi tog en kvällspromenad efter middagen och alla barnen badade. Helt magisk kväll! 

(null)
Nu har äntligen mina luktärter satt knoppar så jag väntar med spänning på när de ska slå ut. Jag går ut varje morgon när jag är här och har gjort i flera veckor i hopp om att någon blomma ska ha slagit ut. Haha! Men snart kommer dem…. Äntligen! 

(null)
De där pelargonerna är ju bra gulliga också. 

(null)
Vi köpte ny pool före midsommar till barnen här på landet. Den förra vi hade var så liten och behövde lagas lite osv så vi bestämde oss helt enkelt för att köpa en ny. En riktig bjässe blev det på över 3,5 m i diameter och mer än 6000 L vatten, haha. Inte så himla snyggt  med en stor blå klump på tomtenmen barnen är glada. Idag blir det nog ett premiärdopp för dem! Var lite orolig att det skulle ta tid för poolen att bli varm för det tog en himla tid bara för den lill. Men igårkväll var det 26-27 grader så det var ju jäkligt varmt. 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback