Tillbaka på landet.

(null)

24 timmar hemma som det alltid blir varannan måndag iomed att jag jobbar på kvällen. Tjejerna åker till sin pappa och jag gör några timmar på Ica. Men nu är vi tillbaka igen. Som alltid när vi kommer tillbaka tar vi ett varv och kollar hur blommorna mår, kikar om det finns något att äta i odlingarna och går runt lite bara, trots att det bara gått ett dygn. 

(null)

Imorgon slår nog äntligen första luktärterna ut.. Det ser ju väldigt nära ut!!! Jag har längtat så.. 

(null)

(null)

Lyckliga barn som undersöker hur stora morötterna blivit, om tomaterna fått någon färg och mumsar jordgubbar. 

(null)

(null)

Mina gurkplantor & min zucchiniplanta har ju gått bananas. Den första bilden här under är tagen för 9 dagar sedan och den andra idag. Växtkraften alltså. 

(null)

(null)


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback