Bollstanäs skolan.

Ytterligare en dag på Bollstanäs skolan. Idag är jag med förskoleklass och det är superkul verkligen. 
Imorgon och på fredag är det fullt fokus på min egen skola. Jag läser Bild & Musik nu och det är mängder med uppgifter som ska göras hela tiden. Roliga uppgifter dock när man får måla, teckna och vara lite kreativ. Men det tar TID att få sakerna gjorda. 

(null)

(null)

(null)
 
Fantastiskt mycket roligare att svida om till regnjacka och gummistövlar istället för ICA-kläder när jag ska jobba. Även om regn kanske inte är så kul så är det väldigt kul att vara i skolan! 



Kommentarer
Postat av: Morfar

Förstår att du trivs i den vackra Bollstanässkolan. Jag går förbi den nästan varje dag.Du tycks ha mycket att göra. Man hinner mer än man tror när det är roligt.

2020-09-10 @ 06:48:06

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback