Semester igen.

Jag har varit hemma och jobbat torsdag till söndag medan resten av familjen har varit kvar ute på landet. Det är väl bra typiskt att det varit helt fantastiskt väder när jag varit inlåst på Ica en sisådär 10 timmar per dag, haha. Verkligen typiskt min tur alltså! Lite surt faktiskt. 

Nåja, kom tillbaka till landet i söndagskväll och då var det ju fortsatt fint väder och även igår. Idag är det kallare men så länge det inte regnar får man väl vara glad. 

(null)

(null)


Idag har vi jobbat riktigt ordentligt på tomten. Spontana klubben (Eddie & jag, mest Eddie) ringde bonden här i krokarna och beställde ungefär 15 kubik jord imorse och en timme senare kom han med fem fulla lass med jord som vi krattat och fixat med idag. Puh, träningsvärken imorgon men det blir himla bra! 



Kommentarer
Postat av: Morfar

Hallon ser gott ut. Finns på tomten antar jag. Jag köper mina på Torget. Mormor läser också bloggen och hälsar.

2020-07-22 @ 07:12:12

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback