Källarensning.

Igår tömde jag och Eddies föräldrar källaren till huset. Det var miljontals grejer där nere och knappt något vettigt alls att spara. Superskönt att det finns massor med yta för förvaring där nu. Jag hittade några saker som jag inte ville kasta som jag fixat med idag. Bland annat två amplar. Svart målarfärg, som tog en evighet att måla, men så blev det som nya och passade helt perfekt hos oss. 
(null)

(null)

Målade också om denna som jag ska ställa något fint i sedan när jag kommer på vad. 

(null)
(null)

(null)

Och till sist hittade jag en gammal rostig fotogenlampa som gör sig himla fin tillsammans med bordet vi byggde.  Nytt möter gammalt kan man säga är ett tema på vår matplats på altanen. 


Kommentarer
Postat av: Morfar

Vad bra att du tar till vara gamla saker De blir ju som nya med lite färg. En sån där "träkorg", tror den var avsedd för att förvara tidskrifter i, gjorde jag i träslöjden en gång i tiden.

2020-08-06 @ 21:25:06

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback