Rutiner.

Semestern är slut sedan länge och jag längtar redan nu tills det är dags för lata dagar i solskenet igen. Vi har haft en helt magisk semester med en vecka i Turkiet, en sväng till Åland för att upptäcka mer än färjan dit & hem som man oftast bara gör och sedan har vi spenderat mest tid på landet i Norrtälje. Det har varit underbart och att vi haft sådant makalöst fint väder precis hela tiden har ju verkligen höjt ledigheten till max. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
Kan ju ändå tycka att det är skönt med lite rutiner igen även om jag verkligen har ett extra öga för den här mañana mañana-mentaliteten vi verkligen anammat under sommaren. 

Adrian är tillbaka på förskolan och utvecklas massvis varje dag. Evelyn har bytt skola och trivs toppenbra. Jag har börjat jobba lite smått mellan varven när jag känner för det. 
Höst helt enkelt! 



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback