Heeeelg.

Jag tror att jag längtar efter helg minst lika mycket som alla arbetande individer just nu alltså. 
Jag är ju alltid ledig men det är en himla skillnad på att vara två här hemma med grabbarna än när jag är själv såklart. 
Idag vet jag inte hur många gånger jag plockade ut min frukost ur kylen för att sedan ställa tillbaka den igen. 
Hela morgonen höll vi på så - Vincent somnade, jag smet iväg, plockade ut min frukost och han vaknar och är hysterisk, jag ställer in frukosten igen och går för att trösta bebis och tänker att, "vem behöver mat egentligen?".. puh!
Men före elva nångång så somnade han till sist ordentligt utan att vakna efter tre minuter hela tiden så jag hann få frukost i magen och plocka lite här hemma. 
(null)

Såhär glad var iallafall storebrorsan när han äntligen fick busa lite med morsan medan lillebror sov. 

Pappan i familjen kom hem tidigt idag så han har redan varit hemma ett bra tag l h vi förbereder för lite middagsgäster ikväll. 



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback