Ett steg framåt. Ett steg bakåt.

Idag är Evelyn på fötterna igen. Skönt! Hon är hemma resten av veckan pga smittorisken så det blev ett tidigt jullov för lilla fröken. Inte så rolig start på jullovet dock men som sagt, nu är hon på banan igen. 
Millie kom ju med feber i måndags men var pigg i tisdags igen men igår fick hon ett bakslag och var hängig hela dagen. Hon gick och lade sig med feber och illamående så jag fasade det värsta. Meeeen ingen panik under natten, dock är hon lika hängig idag. Med alvedon i kroppen nu är hon lite piggare men jag saknar verkligen min skojfriska babblande lilla tös ❤️
Adrian och Vincent är fortfarande risiga i magen men det verkar ju vara en helt egen bok alltså. Suck! 

(null)

(null)
Nöjd kille som tittar på Pippis Jul i storasysters knä på morgonen. 

Nu har jag precis lagt grabbarna och vi tjejer ska kolla på en julfilm. Eddie är och jobbar idag efter att ha varit hemma med oss annars i veckan. Idag när han kommer hem tror jag att vi alla går på jullov 🎅🏼 jippi!





Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback