Husägare.

Jag och min andra halva har gått och blivit med hus. Det har varit en fruktansvärt nervös vecka med budgivning osv, både på min lägenhet och på det huset vi fastnade för. Men vi vann och det känns helt fantastiskt!! 

I början på sommaren kommer vi att flytta in i vårt "lilla" parhus på 170isch kvadrat i ett jättefint och mysigt område i Bollstanäs. 
Huset är fantastiskt fint och har en massa (i min värld då) extralyxiga saker som jacuzzi i badrummet, bastu, ett ofantligt mysigt uterum med öppen spis (alltså verkligen magiskt) och en infälld jacuzzi på altanens trädäck. Ni kan ju tänka er vilken sommar vi kommer ha?
 



Känslan är ganska mäktig ändå och idag har vi skålat i bubbel med en del av släkten 🍾 

/ Sandra


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback