Benpasset from hell.

Igår körde jag och Eddie ett benpass tillsammans. Vi körde passet tillsammans med en kille på hans gym och den killens roll var att pusha/piska oss riktigt jädra ordentligt. Hans benpass är kända för att vara legendariska! 

Och legendariskt it was. Ingen som kört ett benpass med honom tidigare kan ens föreställa sig hur fullkomligt jävla jättejobbigt det är. Redan efter uppvärmningen var jag typ klar och hade så ont i benen. Vi krälade på marken, slängde oss ur benpressen, sophinken stod bredvid när spyan var nära och Eddie fick springa på toan för han verkligen höll på att spy.

Så jädra häftigt hur mycket man kan ta ut sig med lite hjälp. Alla mina träningspass tidigare har varit rent jävla meseri och larv om man jämför med det här alltså och då är jag ändå rätt bra på att ta ut mig för det mesta. 


Ja alltså ni ser ju själva.. Slagna hjältar! Och vi överdriver verkligen inte.. 
Så himla kul att vi har det här tillsammans. Kärleken till träningen!

Träningsvärken idag ska vi inte ens prata om.. Aldrig varit med om liknande, jisses.. Vill inte ens tänka på morgondagen, dag nummer två är alltid värst.

Men vet ni.. På fredag är det semester.. 1 jobbdag kvar! 

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback