Vitttttt.

Så hade vi flyttat helt plötsligt.. 
Imorgon är inte längre den gamla lägenheten våran, hallelulja! 
Jag trivs fantastiskt bra i nya lägenheten, även om det såklart är lite rörigt fortfarande iomed att köket inte är påbörjat och golvet är uppbrutet där. Inte har jag fått ordning på alla kartonger heller men jag är på god väg. 
Igår ordnade jag barnens garderober och min wic, ja precis wic. Kan ni fatta vilken lyx för en tjej som mig? Har alldeles för mycket kläder bara känner jag när jag packade upp igår, skulle behöva en ännu större. 



Älskar min vita hall. Vitt ska det vara om jag får bestämma. Det ska dit en vettig dörrmatta bara, den vita på bilden ska slängas när en ny kommit på plats. Och en spegel och mitt nyckelskåp men var sak har sin tid. 





Evelyn var med och byggde ihop hennes och lillsyrrans garderober minsann. 

/ Sandr0o 


Kommentarer
Postat av: Kim

Såååå fint ni får! :D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback