Ny lägenhet.

Jag har köpt lägenhet. Fort som attan gick det. Förhandsvisning och två veckor senare hade jag nycklarna i handen. 
Allt golv i hela lägenhetenr rivet. Målaren har börjat spackla i alla rummen som ska målas och tapetseras allihopa. Nästa helg börjar dem lägga golv och sedan är det rivning av kök och till sist ett nytt kök på plats. Vi kommer få bo på en byggarbetsplats ett tag men vi ska inte flytta in förns om två veckor så lite hinner nog allt bli klart. Vi får klara oss utan kök en sväng sen helt enkelt. 
Så himla kul med min alldeles egna lägenhet. Ingen annan som kan ha några åsikter utan jag kan bestämma precis hur jag vill ha det själv. Oh so exciting! 

Var och skruvade ner de sista hyllorna i min framtida wic ikväll, yäääjjjj! 





Det blir nog kalas det här ska ni se.. 

/ sandr0os



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va najs!!!! Va kul med helt nytt! Kram

2014-10-08 @ 12:44:02

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback