That passion.

Jag har precis brutit fastan här. Jag har hamnat lite i mathimlen efter den goda matlådan - köttfärs, bulgur, haricovertes, keso & avokado. Muuhuuums! 
Vi har blivit riktigt duktiga på att foodpreppa. Det finns alltid en matlåda till hands så man slipper göra några avhopp från sin plan. 

Vet ni vad det absolut roligaste som finns är just nu? Att träna! 
Förvånande va? Jag har ju på senaste tiden alltid tyckt att det varit roligt att träna men plötsligt så har vi tagit det hela till en ny nivå. Jag längtar i stort sett hela tiden till gymmet. Jag har ett leende som sträcker sig från Ystad till Happaranda under passen och ett bra tag efter. Det går bra nu och framförallt så går det framåt och jag ser små framsteg hela tiden. Bästa känslan! 


Time to get big people!

/ Sandr0o 



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback