The Grand köksrenovering.

Och där kan vi betrakta köksrenoveringen som klar. Det sista fixade rörmokaren idag så vi har vatten i köket. Nu är det bara någon liten pillsak kvar här och där men inget som märks direkt. Oh happy day! 

Igår blev jag äntligen av med mitt köksbord som stått i vardagsrummet under renoveringen. Det är på tok för stort att ha i mitt kök nu, vill inte känna att det är trångt.
Så jag har beställt ett nytt bord som kommer nästa vecka, högblankt och fint precis som köket. Jippiiiii! 


Ett fyrabord räcker gott och väl till oss och med några extrastolar i förrådet så kan man maka in sig flera runt det ändå ska ni se. 

Nu ska ni få se vad som hänt med köket tänkte jag. Här har vi hur köket såg ut när jag flyttade in:


Och såhär ser köket ut idag: 

Ganska stor skillnad och jäklar vad snyggt det blev. Glad och lycklig tjej! 

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Kim

Sååå snyggt!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback