Sötkorvas.

I fredags hade jag en liten "photosession" här hemma med Millie. Jag försöker knäppa lite mer uppstyrda och fina bilder med jämna mellanrum. Det är ju så kul att ha, måste ta mig i kragen och framkalla några av dem så att Millie också finns med på väggarna i hemmet.

Jag önskar så att jag hade någon plats hemma som är lite mer given för fotografering. Det är överlag dåligt ljus i vår lägenhet så det finns bara ett enda ställe där ljuset är någorlunda okej. Nästa gång ska jag försöka bygga upp lite mer "studio", stör mig väldans på bakgrunden tex. Ett vitt lakan kanske vore något och så ska jag nog investera i någon vettig liten lampa som man kan vinkla som man vill. Det är ju förjävla roligt att fotografera höreni!


Världens finaste lilla bäbis.
 
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer
Postat av: bella

jättefina bilder tjejen!

Skönt att du o bror fick lite kvalitetstid tillsammans och utnyttjade tiden till max tyckte ja :D

Svar: Verkligen skönt var det.. Längtar redan till nästa gång ;D haha tur vi har nån som vill ta hand om skitungarna ibland ;)
Sandr0os

2013-09-16 @ 21:49:56

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback