Smilfinken.

Vår älskade lilla gladskit  ♥
Mille har totalt ändrat beteende de senaste veckorna. Jag skulle säga att hon varit en krävande bebis, faktiskt. Inte velat ligga själv, ligga i vagnen och varit relativt missnöjd med livet med jämna mellanrum. Att hänga i bärselen har alltid varit allra bäst i princip. Bebisar är ju alltid mer eller mindre krävande.. såklart.. Så jag skulle säga att Millie har varit en mer krävande plutt bara. Inte alltid jätteroligt kan jag säga. Minns den första tiden när Evelyn började på förskolan efter att ha varit hemma iochmed Millies födelse. Varje morgon var det kaos när jag sprang omkring och försökte göra det stora barnet redo för förskolan medan det lilla barnet gallskrek någonstans ifrån samtidigt som jag försökte göra mig själv lite halvt presentabel åtminstone. Those were the days, haha... Saknar det inte speciellt kan vi säga ;)
Men nu när hon växt till sig och blivit mer nyfiken på omgivningen är hon allt som oftast nöjd med tillvaron. Hon sitter gärna själv i soffan (allra helst med Evelyn såklart) och leker med sina leksaker. Hon ligger ofta och sprattlar i babygymmet längre perioder.
Hon är en nöjd & glad liten tjej helt enkelt  ♥
 
Som vi älskar dig.
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Alltså så himla fin bild! :)

Svar: Jag är beredd att hålla med :) hihi
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback