Randigt.

Tjohooooo.
 
Millie är förkyld och har varit det sedan i onsdags men nu är det lite värre än tidigare, fortfarande bara snorig som tur var. Hon snarkar som tusan när hon sover, skrovlar och har sig men vi suger med nässugen (bästa grejen även om liten blir galen) och hoppas det ska ge med sig snart.
Hon sover dåligt nu igen, 20 minuter som max i regel åt gången om dagarna. Rullar runt från rygg till mage gör hon nu också. Hon sov en nap här alldeles nyss och när jag kom in till rummet när hon vaknat hade hon minsann rullat över till magen och låg och snackade goja.
 
Jag är lite lätt invalid. Som från ingenstans igår fick jag otroligt ont i mitt knä, som jag brukade ha till och från när jag jobbade. Det hänger fortfarande kvar idag och gör så att jag inte kan böja mitt ben utan att få hysteriskt ont. Surt som attan men jag är positiv och hoppas att det ska gå över fort!
 
Mille gymmar lite och smygspanar på tvn. Ska passa på att förbereda lite lunch här medan hon är nöjd och glad!
 
/ Sandr0o
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback