Matvraket 1 & 2.

Tuuudeluuu i dagen.
 
Jag passar på att kika in här en snabbis när Millie sover. Sitter och sorterar och för över bilder också. Vet ni? Jag har inte gått igenom eller tömt mitt minneskort sedan förra sommaren!! Det finns en del att styra upp med andra ord, shame on me. Om jag bara kunde lära mig att föra över och dona på en gång. Suck! Det projektet kommer nog pågå en stund framöver skulle jag tro, ska se till att föra över till hårddiskarna också så att jag har dubletter av allt.
 
Millie fick lite majs & potatis och blåbär innan hon somnade. Hon är bra mycket duktigare på att äta än sin storasyster var, hon bara knep med munnen hon men det har hon å andra sidan tagit igen nu då hon äter som en häst.
 
Bilden är från häromdagen.
 
Ska slänga i mig lite lunch innan det är dags att bege sig mot förskolan och hämta hem lillis. Måste se till att ta ut pengar också, idag ska jag äntligen fylla på mina fransar. SOM JAG LÄNGTAT senaste veckan då de sett lite väl glest ut.
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback