Todays breakfast.

Enkel frukost idag men inte mindre gott för det - banandavosgröt med vaniljyoghurt & vaniljkeso toppat med jordnötssmör & kakaonibs.
Det var till att slänga ihop frukosten imorse så någon fin kreation blev det inte. Det blir så himla mycket roligare att äta när man presenterar det fint.


 ÄNTLIGEN har jag min favoritmüsli hemma igen - Pauluns granola med hallon & kakao. R kom hem me den efter jobbet idag och hej lycklig tjej. Hysteriskt god är den! Som jag har saknat att ha den till
mina frukostar men nu så..

Dags att krypa till kojs nu. Jag håller mina tummar SÅ hårt för att vi får sova bättre inatt. Imorgonbitti väntas utvecklingssamtal på förskolan för Evelyn och vägning av Millie på BVC.

Nattinatti.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback