Tjafs i all oändlighet.

En viss liten bestämde sig för att starta dagen strax efter 05 imorse. Visserligen somnade hon om vid 07 kanske men då var det minsann för sent att sova för resten av familjen. Då passade jag på att göra mig iordning för en lunchdate  och göra Evelyn klar för förskolan.
Idag ska jag & Millie pysa till Sollentuna och äta lunch med Jessica. Jag tänkte passa på att smita in på jobbet en sväng också, har inte varit där sedan jag gick på graviditetspenning för snart 2 månader sedan.
 
En liten Millie i sitt fina babynest igår.
 
Jag & Evelyn har tjafsat 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 gånger minst sedan vi vaknade. Herregud alltså! Mitt tålamod är totalt kört i botten.Hon har hamnat i en inte allt för mysig period och ska tjafsa med oss om precis allting, alltså det är sinnes hur mycket man kan tjafsa om ingenting. Jag vet inte hur många gånger jag har hört - du är dum, jag tänker inte vara din kompis osv under morgonen.
Hope this will past soon!
 
Borsta gaddarna på stora fröken står på schemat!
 
/ Sandr0o
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback