Thaibuffé & huvudvärk.

Dagen har rullat på bra och det mesta har samarbetat, inte alltid saker och ting går som man vill med en liten bebis. Var som sagt var på mysig lunch med Jessica. Det blev thaibuffé och den här morsan fick äta hela lunchen i lugn och ro. Himla smaskigt var det också kan jag tala om!
 
Millie fortsatte sova i babyskyddet när vi kom hem så jag passade på att förbereda dagens middag innan det var dags att hämta på förskolan, man får inte vara dum. Det gäller att passa på för att undvika stressiga situationer så gott det går med två kids.
Det blir riktig svensk husmanskost hemma hos oss idag, nämligen ugnsbakad falukorv med potatismos. Evelyn är happy och jag med för den delen, love husmanskost!
 
 
Jag hämtade en ledsen tjej på förskolan. Så fort hon såg mig så putade läppen ut och det blev lite tårigt i ögonen. Hon hade bitit ihop men när mamma kom så brast det, som det ju brukar med de små. Evelyn hade ont i huvudet och har det fortfarande så hon ligger under en filt i soffan, vilar & dricker saft.
 
 
I brist på andra bilder får ni se en bild på min frukost. Proteingröt med smak av choklad & banan toppad med bananmynt, chiafrön & kakaonibs. Jag har blivit lite smått besatt av dagens första mål och inte konstigt det när jag tar mig tid att svänga ihop så fruktansvärt goda frukostar. Det gäller att starta dagen på bästa sätt!
Lovin the mammaledig-life!
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Men åh vad mycket smarr du hinner med! Supermorsan!

Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Men vilket sammanträffande, haha! Ska försöka skriva lite mer om lilleman men det är ju så svårt, det händer ju inte så mycket förrutom de där stora sakerna som kommer sen med första leendet och så vidare men samtidigt sker det ju massvis varje dag, han blir större och piggare och mer med och allt på samma gång och alldeles för snabbt, konstigt det där, häftigt :D

Kram!

2013-05-23 @ 20:08:38
URL: http://madeleines.se
Postat av: AFA Försäkring

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring
Du kan anmäla föräldraledighet direkt via vår hemsida. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss på Kundcenter på telefonnummer 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar, eller via www.facebook.com/afaforsakring så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa om det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst
Vänliga hälsningar
Julia
AFA Försäkring

2013-06-03 @ 14:06:25
URL: http://www.afaforsakring.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback