Life with kids.

Millie somnade om efter lite morgonmat. Jag snabbade mig som tusan och kokade ägg som jag sedan mosade på tre finn crisp. En kopp kaffe med mjölk till det och jag dukade fram på balkongen. Slängde fram några tidningar och hade precis placerat mig i solskenet. Då kommer Evelyn och talar om att Millie har vaknat och skriker. Jahaaaaaa.. Det slår verkligen aldrig fel det där. Livet med en bebis! Haha..

En ny blöja och sedan visade Evelyn hur man använder babygymmet så nu ligger hon där och kikar. Inte för att hon har så mycket utbyte av det ännu men är hon nöjd med livet så kan hon gott ligga där en stund.

Jag fick lite tid till att äta upp frukosten och njuta av solstrålarna ändå.
Evelyn leker med sin docka och underhåller lillasyster med jämna mellanrum. Perfekt!

Jag smider planer om att sticka iväg och grilla korv på något mysigt ställe. Jag vill under inga omständigheter sitta inne.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback