In her PJs.

Millie fick åka vagn i pyjamas till förskolan imorse. Jag hade ingen ork att byta kläder för den korta biten då vi dessutom ska på kalas i eftermiddag. Hon får helt enkelt hänga i sin pj tills det är dags att svida om till kalaskläder.

Jag hann plocka undan en sväng när vi kom hem igen då Millie tog en powernap i sin nya gunga. Det är sanslöst hur stökigt det kan bli så snabbt, än värre blir det ju när jag inte alltid har händerna fria att plocka undan när jag vill. Men nu är det åtminstone under kontroll!

Det verkar som att lilla damen här har planer på att somna. Då ska jag sätta mig i soffan framför desperata hemmafruarna och äta min frukost, startade med två knäckebröd innan vi gick iväg men det räcker minsann inte långt hörrni!


Kommentarer
Postat av: Hanna & Jack

Åh vilken fantastiskt fin tröja evelyn har på sig, jag vill typ ha en likadan <3

PUSS

Svar: Visst? Hon har en vit också ;) kanske man kan krympa sig själv litegrann <3
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback