Groceryshopping.

Idag är det dags att storhandla, som jag längtat de senaste dagarna. Jag älskar att storhandla, så skönt när det är påfyllt i alla vrår hemma. Denna gång längtar jag lite extra då jag ramlat över en del nya recept som jag vill prova, mestadels nyttiga frukost & mellisrecept. Bara att hålla tummarna för att det är lika gott som det ser ut på bilderna!

Lilla grodan har alldeles nyligen somnat efter att ha varit vaken sedan 07, om man bortser från en liten powernap på 15 minuter. Perfekt tajming så morsan och farsan kan shoppa i lugn och ro!

Ikväll tänkte vi inviga grillen för säsongen eftersom värdet är fantastiskt fint, det trodde jag aldrig när jag vaknade imorse. Blåååå himmel så långt ögat kan nå har vi fått. Vädret ska tydligen bli sämre under veckan så se till att njut!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina byxor din lilla tjej har!
Var har du hittat dem?
Mvh// Cissi

Svar: Dem är tyvärr från Thailand :/supersöta verkligen!
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback