Good morning weekend.

En förvånad mamma slog upp sina ögon och insåg att klockan var halv nio. Jippiii..
Millie somnade vid05 efter senaste matningen och har under natten vaknat ganska tätt och velat ha mat så jag väntade mig inte att det skulle ha gått så många timmar emellan.
Hör och häpna nu, hon sover fortfarande. Jag har legat och dragit mig i sängen och Evelyn har spelat lite spel på min mobil en stund. Pappan i familjen är och tränar men när han kommer hem igen alldeles strax ska vi baka scones till frukost.
 
Igår var vi på återbesök på BB. Millie hade gått ner ytterligare 9 gram sedan vi åkte därifrån i tisdags och vägde nu 3205 gram. Det var en normal viktnedgång sa barnmorskan för hon trodde att hon hade gått ner ännu lite mer hemma och precis börjat hämta upp. Vi hoppas på det! Spanade i Evelyns gula kort och den damen hade minsann gott upp i vikt till återbesöket.
Dags att väcka en liten bebis här nu med andra ord och få i lilla fröken lite mat.
 
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback