Ett gult bad.

Vi tog ett mysigt kvällsbad här innan läggdags jag & Millie. Vi har försökt börja styra hennes sovtider lite såhär på kvällskvisten då vi självklart gärna ser att hon sover på natten istället för att sova bort hela kvällen. När hon ikväll blev väldans trött hoppade vi alltså ned i ett bad för att fördriva tiden och hålla henne vaken.
Hon älskar att bada, hur nöjd bebis som helst.
Efter en liten stund är jag plötsligt omringad av en gul sörja. Lilla pluttis passade på att bajsa i badet och det var bara att dra upp ploppen och tömma bajsvattnet. Vi fick oss ett gott skratt hela familjen och Evelyn tyckte det var superroligt!
 
Tanken slog mig idag att jag måste sätta fart och planera dop. Det tänkte jag på innan Millie kom till världen men sedan glömde jag helt bort det. Dags att ringa kyrkor och försöka boka en dag kanske!
 
/ Sandr0o
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback