Det är ert fel!

Jag tror inte att ni höll tummarna tillräckligt hårt där ute att nattsömnen inte skulle påverkas av att hon sovit mycket under dagen igår. Jag skyller helt enkelt den här natten på er, så det så. Haha!

Hon somnade vid 21. Vaknade och var vaken mellan 23.30 - 01.30, somnade sedan för att vakna vid 03 och vara vaken till 05 och sedan somna om till strax efter 07 och efter det har vi varit vakna. Puh alltså!
Jag tror det här har varit den jobbigaste natten hittills och då var den inte speciellt jobbig.. egentligen!!
Det är nämligen inte så att hon skriker eller lever rövare under de här vakenperioderna utan hon ligger mest i famnen och äter eller kikar runt. Det hade kunnat vara bra mycket värre men man blir lite lätt mör i skallen om man inte får sova ordentligt såklart.

Nu ligger vi i sängen och myser, jag, Evelyn & Millie. Evelyn är så fin med sin lillasyster så ni anar inte. Jag tror vi spenderar större delen av dagen på detta vis faktiskt, åtminstone tills pappan i familjen kommer hem strax efter tre. Sounds like a plan!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback