Cykelpromenad.

Jag fick sovmorgon imorse. Jag slog upp ögonen och klockan var strax efter 09. Fantastico!
Inatt blev det mat vid 02 och 06 så en klar förbättring efter föregående natt och så la hon sig mellan 20-21 som hon oftast gör hittills. Vanligtvis brukar hon vilja vara vaken efter morgonmålet vid 06, 07 där men jag tackar ödmjukt för att hon slumrade om en sväng till idag.
 
Idag har vi tagit en cykelpromenad till mina föräldrar först och sedan en sväng till min lillebror. Jag promenerandes, Millie i vagnen och Evelyn på cykel. Det är en sträcka på sisådär 5 km och jag hade såklart väntat mig en del tjafs on the road och det fick jag också. Men överlag gick det bra och den här morsan tyckte det var hur skönt som helst att komma ut på en prommis.
 
Syskon!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback