Apple of my eye.

Innan vi skulle ge oss iväg till förskolan sprang jag omkring som en dåre här och letade efter regnskyddet till vagnen eftersom himlen såg oroväckande mörk ut. Jag hittade det ingenstans.. INGENSTANS! Det enda jag hittade var insektsnätet och det hjälper föga vid regn.
Jag undrar vart sjutton det har tagit vägen? Jag får gå på jakt lite ytterligare men annars måste vi införskaffa ett nytt ganska omgående.
Så fort vi kom utanför dörren imorse så började regnet att droppa. Nu regnade det inte tokmycket så det gick an. Jag fick hänga filten lite halvt över suffletten så att det inte skulle regna in.
 
Jag är ju fullkomligt förälskad i Elodie Details serie "apple of my eye".
Så fruknasvärt fin. Millie fick filten i present av Hanna häromdagen och hur matchigt skulle det inte vara med ett likadant regnskydd, haha. Återstår att se om jag hittar det där förbaskade regnskyddet eller inte!
 
/ Sandr0o
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback