2/5-13

Jag är fullkomligt slut. Slut i huvudet och slut i kroppen men faktiskt mer sliten i kroppen än i huvudet trots minimalt med sömn. Jag är alldeles förstörd i min rygg, i svanken är det allra värst men det smärtar även över skuldror och däromkring. Jag får kramper i magen lite då och då och får pga av både det och smärtan i rygg och svank lite svårt att gå ordentligt. Jag rör mig långsamt precis som när magen fanns men det är väldigt skönt att kunna röra sig mer obehindrat. Jag hoppas att ryggen ger med sig snart bara så är jag snart fit for fight igen!

Millie har varit allt annat än nöjd hela förmiddagen. Jag tror inte vi kom upp ur sängen förns närmare ett. Efter ett ärende till Barnens Hus somnade hon i babyskyddet och fick sova vidare på balkongen när vi kom hem. Jag satte då igång att städa i en jädra fart, jag får panik när det är stökigt och skitigt här hemma. Min rygg tackar inte direkt för det rycket så nu ska jag prova värma vetekudden och sätta mig i soffan med den i väntan på att lillasyster ska vakna. Förhoppningsvis är hon lite nöjdare när hon slår upp ögonen, håll tummarna!




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback