Lovely day <3

Hur varmt och skönt som helst när man sitter i lä i solen. Jag satt tillomed i linne utan att frysa det minsta lilla. Läste bok och verkligen njöt. Evelyn sprang ut och in mellan Disney Junior och att sitta och läsa reklamblad i solen.
Sedan blev det våffellunch på balkongen och nu har vi precis plockat undan och flyttat inåt igen, solen försvinner nämligen från vår balkong vid den här tiden. Lite surt faktiskt då jag gärna hade haft solen där mycket längre.
 
 
 
 
Jag har en plan om att lägga mig i sängen en stund och fortsätta läsa, dags att läsa ut sista Femtiboken nu. Det går trögt även fast jag älskar den. I eftermiddag står det tvätt, plocka upp diskmaskin och annat tråkigt på schemat så jag passar på.
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback