Lille Prins!

Idag har vi haft finbesök här hemma. Hanna kom med sin lilla prins Jack för att äta lunch och mysa lite.
Smarrig lunch bestående av fetaostbiffar med bulgur, tomatsallad & tsatsiki. En av mina favoriter just nu!
Lite bilder har jag att bjuda på idag, klart systemkameran åker fram med en liten bebis här. Så tacksamt att fota bebisar, barn överhuvudtaget för den delen. Ni kan gissa att det kommer bli ett par bilder när väl lillaystser kommer till världen.
 
 
Evelyn var lite rädd för Jack när han väl hamnade bredvid henne där i soffan på bilden. Haha hon blev alldeles stel och såg förfärad ut men när han satt i mitt knä var det spännande att klappa och känna. Lilla toker!
 
Jag klickade precis hem lite saker från HM som jag bara kände att jag inte kunde vara utan i princip. Kärlek vid första ögonkastet kan man säga. Jag kikar in och visar er lite senare för nu är det soffan som gäller med en chailatte. Mums!
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback