Fix.

Jädrar vad mycket jag fått gjort idag..

Färgat håret.
Hämtat paket & handlat.
Rensat mina garderober (puh).
Tvättat bebiskläder och annat.
Bäddat rent med nya lakan.

Inte helt illa men nu känns det dock som att min rygg ska gå av. Planen idag var att ta det lugnt men jag är verkligen helt värdelös på det.
Nu lyckades jag iallafall göra plats för bebiskläder i en garderob så nu ligger dem där nytvättade och invikta i väntan på att användas. Jag har fått en överblick av vad vi faktiskt har i klädväg och här var det väldigt dåligt med bodysar i minsta storlek och överlag nästan inga kläder i stl 50 alls. Det behöver verkligen fyllas på, inte mig emot.

Jag har kommit in i boa-perioden, inte bara boa bebis utan boa hemma överlag. Ny gardin plus duk i köket, nya sänglakan & nytt duschdraperi har det blivit idag. Himla fint alltihopa, man vet ju aldrig när man beställer online.

Jag längtar massor tills nästa helg. Då ska R skruva spjälsängen så att den troligtvis kan bäddas i ordning. Vi ska ta en tur till Ikea och köpa ett nytt trådbackssystem och lite annat smått och gått som vi behöver.

42 dagar kvar idag. Det närmar sig verkligen nu ❤





Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback