En ledig lördag.

Chilltime pågår hos oss. Evelyn ligger i soffan, äter en banan och kikar på Jack & Piraterna. Pappan i familjen äter lite och jag passade på med ett blogginlägg helt enkelt.
Vi har varit en sväng i Nacka Forum idag, spanat runt och tagit en liten fika. Jag hittade en så förbannat fin sängmobil på Hamleys, precis så som jag föreställt mig den men aldrig hittat någonstans. Det blev ett blankt nej från karln i huset då den kostade 600 pix och även jag kan väl tycka att det är lite vääääl saftigt MEN den var ju såååå fin. Idag när vi åkte iväg och hela veckan har jag varit fruktansvärt sugen på att handla lite bebisprylar men så när jag väl går där och kikar så vill jag nästan aldrig köpa någonting. Hur typiskt? Nästa "lediga" helg har vi iallafall bestämt att vi ska inhandla det vi behöver, 1 månad kvar tills bebis är beräknad då ungefär.
 
 
Visst blir man glad av solljuset? Evelyn körde våriga kläder idag då vi ändå skulle hålla oss inomhus hela tiden och oj så man längtar efter tunnare kläder.
 
Snart dags att sätta fart med smarrig middag. Först ska jag kramas med mina hjärtan en stund!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback