En beställning.

Ja vad var det nu som var kärlek vid första ögonkastet som jag inte kunde motstå att klicka hem igår?
Nämligen lite bebisprylar som jag hittade på Hm. Jag lyckas ju alltid glömma bort deras home-avdelning och efter en titt där häromdagen blev jag kär. Först och främst i påslakansetet till spjälsängen, alltså hur fint? Precis mitt i prick med mitt tycke och smak.
Vi har köpt ett spjälskydd i ljusrosa med massa kor, får och så på. Det kommer passa ypperligt ihop tror jag. Åh nu vill jag bara ha den där sängen ihopskruvad och bäddad men det får vänta någon vecka till, måste ju åtminstonde få hem lakanen först ;)
 
 
En badcape till bebis och en till storasyster.. såklart! Det är ju så gulligt.
 
Nu längtar jag tills paketet anländer, hoppas bara att allt är lika fint i verkligheten.
 
/ Sandr0o
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback