Breakfast in bed.

Vet ni?
Jag har jobbat mitt allra sista hatpass innan föräldraledigheten. Igår jobbade jag nämligen mitt sista 12-22 pass och herregud vad skönt det känns. Det är värt ett litet glädjetjut tror jag nog!

11 jobbdagar kvar nu. Woop woop!

Just nu ligger jag i sängen och har precis ätit smarrig frukost, vakna med the voice på tvn såklart. Bästa starten på dagen och alltså bara två veckor kvar tills jag kan börja alla dagar på samma vis. MEN idag är det jobb till 18.30 som gäller så snart är det dags att hoppa in i duschen och göra mig redo för en dag at work.

Världens bästa unge kom in i sovrummet inatt för att ge mig en puss & en kram efter att hon varit uppe och kissat. Hon sov ju när jag kom hem från jobbet och då berättade hon imorse att hon saknade mig mycket och ville pussa & krama mig. Alltså lilla gulle ❤


Kommentarer
Postat av: cattis

åh så fin du är!

2013-03-12 @ 21:46:59

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback