Barnmorskan.

Barnmorskebesök imorse. Alla värden var bra, tillomed järnet trots att jag allt för ofta slarvar med tabletterna. Jag glömmer bort dem helt enkelt!
Magen hade växt 4 cm på tre veckor och låg nu på 30 cm. Inte konstigt att jag tycker att magen har exploderat sa hon. För det har den verkligen gjort!
Tung & klumpig är mitt namn..

Jag fick en läkartid inbokad strax före 12 idag så istället för att åka mot jobbet efter besöket ringde jag och talade om att jag kommer senare och begav mig hemåt. Läkaren är bara där en gång i veckan så hon tyckte vi skulle ta en tid på en gång och det fanns en ledig så den knep vi.

Så nu hänger jag i soffan, lite lätt svimfärdig av någon anledning, och väntar på att tiden ska gå. Får passa på att gosa med min mysis nu när jag fick lite gratis tid!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback