Trouble trouble.

Ingen ork, tid eller lust till att kika in här tidigare under dagen. Egentligen handlar väl allt om lusten, har man inte lust tar man sig inte tid. Simple!

Det har varit två ganska jobbiga dagar hemma för mig, även om denna känts bättre än gårdagen så tar det på krafterna mentalt. Min hjärna spinner på högvarv, känslorna snurrar runt och är överallt och ingenstans plus att jag vaknade med världens halsont. Ena sidan är SUPERsvullen och jag känner hur den andra sidan håller på och jobbar ikapp så snart har jag två feta ömma bollar på varsin sida. Jippi!
Jag hade kanske tyckt att det räckte med den höga febern som jag hade men icke, lura mig bara och avvakta i någon dag för att sedan slå mig rätt i ansiktet igen. DO IT!

Imorgon är en ny dag och jag ska försöka jobba på mitt halvkassa humör och just imorgon tror jag att det betyder att stänga in sig och kika på serier all day long. Evelyn ska till farmor & farfar och kommer hem på fredag morgon igen. Dem hade saknat henne helt enkelt och skönt (för mitt mammahjärta) att hon får komma bort och vara där någon BARA ser henne och hennes behov.

Jag har gjort en massa gott i dagarna som jag måste visa er men nu säger jag nattinatti.



FÖRRESTEN.. Nu ler hon, Millie alltså. Dock helt omöjligt att fånga på bild än så länge, det går så snabbt i svängarna!




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback