Thailand.

Vi planerar att åka till Thailand i vinter och därför sitter jag med jämna mellanrum och kikar på resor. Antingen vill vi åka i november eller så åker vi i januari skulle jag tro. Vi längtar något så otroligt och Evelyn pratar om Thailand lite då och då, hon trivdes ju så bra där och hade kul. Hon längtar efter att få bada i poolen och äta pad mama. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på hur lycklig hon var över att bada i poolen varje dag efter en hel dag på stranden. Det bästa som finns är att se henne glad!
 
Thailand november-december 2011
 
 
 
 Thailand juni 2008
 
 
Vi planerar att åka till den lilla byn Huay Yang och möjligtivs en liten tripp till Hua Hin för shopping. Annars har vi alltid varit en sväng i Bangkok också men med två kiddos passar det oss alldeles utmärkt att bara hålla till i den lugna sköna byn. Leva efter mañana mañana utan måsten och stress, totally relaxed.
 
 
DET ser vi fram emot!
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback