Naptime.

 
En liten bebis ligger här bredvid mig i soffan och sussar. En bebis som faktiskt inte är så himla liten längre. Vi har passerat det där stadiet när hon känns så otroligt ömtålig och nu gör det inte så mycket om storesyrran mer eller mindre jonglerar med henne. Nej skåmt å sido så förstår ni säkert hur jag menar. Hon är ingen liten spädgris längre utan en bebis helt enkelt.
 
Nu har det snart gått närmare 40 minuter sedan Millie somnade. Ibland har man tur. Sen att hon somnade i soffan och inte i min famn är ett stort plus. Millie såg trött ut så jag bestämde att det var naptime, tog fram en filt och hennes snuttis och gjorde det mysigt. Få minuter efter hade hon slocknat.
Vilken grej - sova i mer än 10 minuter OCH somna själv. Man får vara glad för det lilla och de få gånger saker och ting går som man vill!
 
/ Sandr0o
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback