Krassligt var det här.

Hallå i midsommardagen!

Vi har vaknat med lite sjukstuga här. Millie har varit lite snorig i några dagar, mest bara på morgonen konstigt nog. Idag vaknade hon dock snorigare än någonsin och lite hes dessutom.
Även jag har dragit på mig något då jag vaknade med ont i halsen. Inte helt omöjligt att lilla liten känner av något även i halsen också med andra ord.
Jag har alltså en liten gnällfis här hemma. En liten gnällfis hade vi även igår, lagom tills vi skulle äta mat (småbarnslivet verkligen) satte hon igång med att vara missnöjd, när hon inte sov dvs. Kanske att hon var kinkig redan då pga förkylningen, who knows? Typiskt iaf men så är det ju alltid..

Det är inte så farligt gnälligt idag ändå egentligen. En tutte i munnen mest hela tiden bara så funkar det fint, haha. Just nu ligger hon på mig och sover, så himla mysigt.
Hon slumrade till en snabbis i sin gunga innan så jag åtminstone hann slänga ihop en muggis att äta. Pyjamas i soffan är vår melodi!

Närhet är det som gäller idag ❤



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback