Just like that - boom!

Jag är inte helt nöjd med den här dagen. När jag gick och lade mig igår hade jag två filtar & två täcken men höll trots det på att frysa ihjäl. När jag vaknar vid 03 när Millie ville ha mat är jag helt förstörd. Det kändes som att ett litet troll stod och bankade in mina ögon i huvudet med en slägga, det var vitt för ögonen och jag höll på att svimma så fort jag stod upp eller satt ner, jag mådde illa och lederna värkte. 40 graders feber, MAN TACKAR!
Och vet ni? Millie fick för den sakens skull ersättning av sin pappa vid det målet då jag inte var kapabel till ett skit och mer eller mindre trodde att jag skulle dö. Tack & lov för att vi förberett oss med att ha det hemma ifall att det skulle behövas någon gång.

Febern har fortsatt under dagen och jag lever på alvedon men just i detta nu känns det liiiiite bättre och då borde alvedonen ha gått ut kroppen. Jag håller mina tummar, extremt dålig tajming att bli sjuk just nu. Idag skulle vi ha varit på namnfest för finaste Jack och imorgon är vi bjudna på middag hos Rs familj. Bad bad bad fever!

Något som jag däremot är väldans nöjd med är min frukost från imorse, vaniljdavos med müsli & kiwi. Hysteriskt gott och davosgröt med vanilj är nog min absoluta favorit.

Nu ska vi njuta en varsin mugcake här. Jag har varit vansinnigt sugen på något hela dagen lång. Varför är det så? Jämt när man (jag) är sjuk blir jag extra sugen på sötsaker och onyttigheter. MEN jag kör ju 7 veckor utan sådant så vi unnar oss lite nyttiga gottigheter helt enkelt.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback