Guten morgen.

God morgon. Jag snörvlar, nyser och mina ögon är irriterade, röda och små. Pollen is not my friend!
Ibland känner man inte ett smack men så pang boom blir man helt förstörd. Jädrar vad mina ögon kliar!
Gräs all over the place.
 
Det hör inte till vanligheterna att jag kan sätta mig vid datorn så här på morgonen men Evelyn är klar, Millie sitter i gungan och halvslumrar och det enda som saknas på henne är ett par strumpor. Vi ligger i fas så att säga och kan bara vänta ut tiden i princip innan vi hämtar cykeln och beger oss mot förskolan.
Jag & Millie knallar vidare till BVC för att se hur stor lilla damen har blivit, hon måste ha växt massor för hon känns inte alls lika pluttig längre. Efter det hoppas jag på en promenad i det fina vädret!
 
Evelyn på förskolan igår.

Det känns lagom kul att ge sig ut egentligen, ser ju ut som att jag inte gjort annat än att grina hela natten. Haha men det kan inte hjälpas!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback